Värvning

UNF:s kongress vilja var tydlig, målet 2009 är att vi ska vara 10 000 medlemmar. Efter en arbetsvecka av spånande och diskussioner om värvarstrategier känns det faktiskt som mål som vi kan lyckas med. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi lyckas. Jag som enskild medlem kommer göra allt jag kan för att inspirera fler att gå med, FS kommer jobba stenhårt med att skapa förutsättningar och peppa distrikten att värva och jag hoppas alla föreningar är med på att vi tillsammans ska kämpa för att bli stora och starka.

Det kommer bli värvarbarometrar på hemsida, FS ska duellera mot olika distrikt och mycket mer. Först ut är FS mot Göteborg under september månad. Vem värvar flest? Upp till kamp!!!

Kommentarer
Postat av: Hull

Bra att ni går igång och är laddade.
Men jag blir lite orolig när ni fokuserar på FS. Engagemanget måste gro nedifrån och det kommer det aldrig att göra så länge man hänger upp saker på FS.

Postat av: emil

men jag tycker det är skoj om fs försöker värva fler än gbg.
jag tycker fs borde ha en utmaning också, typ, om vi når 10 000 ska alla i fs åka vasaloppet.

2007-08-22 @ 11:26:57
Postat av: Vidar

Jag tror att engagemanget kan komma från alla håll, det handlar ständigt om att få en mentalitet/kultur där alla tror på framgång (lite som börsen), så kommer förväntningar och stärkta självförtroende leda till resultat.
Jag känner mig också taggad och har redan börjat att försöka engagera, för
visst kan man engagera (men jag ser det inte som om FS ska engagera uppifrån...).
Tack för en skön arbetsvecka Linda.

2007-08-22 @ 22:22:41
URL: http://my.opera.com/vidararonsson
Postat av: Jennifer

Jag tror det är viktigt att visa att vi inte bara sitter på våra stolar och väntar på att de andra medlemmarna ska värva utan att vi alla tillsammans ska se till att bli 10 000 medlemmar.
Jag tipsade Herr ordförande om att han och hans bästis skulle kunna skaffa samma frisyr när vi har blivit 10 000 medlemmar men så kom jag på att de har de ju redan haft;)

2007-08-27 @ 21:35:41
URL: http://jenniferjamtland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback