Slööö

Jag är heeelt slut i både knopp och kropp. Att jag är trött i kroppen beror på att jag ridit en häst (storlek större) samtidigt som min fantastiska vän Sandra sa åt mig att sitta stilla med skänklar och rida lite mer med min sits, för att inte tala om att hålla handen stilla. Åh vad jag önskar att jag kunde rida varje dag för instruktör, shit va grym jag skulle bli. Varför jag är trött i knoppen vet jag dessvärre inte.

Imorgon hoppar jag på mitt sista arbetspass för den här sommare, visserligen inte värt att jubla förrän lördag förmiddag eftersom jag ska jobba 24 timmar. Direkt efter jobbet på lördag är det snabbdusch hemma och sen musikfest i Stärkesmark, en tradition som inte går att missa! Nästan allt är precis som det ska, Rickie är här, Lisa kommer dit och det verkar som solen ska skina hela dagen. Det enda som saknas är Sara.

Jag har fått bostad i Göteborg. Är inte det galet? Enkelrum möblerat i masthugget. SÅ BRA!

image215
Förlåt om jag verkar tjatig, men är inte Tyra söt, så säg?

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh vad gött! är det på kjellmansgatan eller? när kommer du? :)

2007-08-09 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback