Pictures back!

Efter några otåliga år av väntan på om bilder och dokument går att rädda från vår kraschade dator kan jag nu med glädje meddela att allt finns i säkert förvar utbränt på en cd. Alla mina bilder från 2005/2006: balen, studenten, vänner och ryssland är åter där de hör hemma. Jag börjar med att lägga upp två av mina favorithästar.

En fin sommar hade vi, och potential det har du haft hela tiden, men varför är du så tjurig? Var inte mamma snäll när du föddes?
image216
Allas vår kung: Lord Jolly

Många gånger har jag undrat och ifrågasatt varför det inte tajmade med mitt liv när du blev till salu. När du bråkade som värst blev jag erbjuden att köpa dig för 5 000. Ett halvår senare såldes du för 30 000. Jag kommer nog aldrig få något svar men gudarna ska veta att jag grät.
Queenie
The Queen of my heart: Queenie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback