Stockholm-Uppsala

Jag skriver upp allt jag handlar. Det är inte klokt vad pengar det går, tur att jag som min pappa sa "bara gör bra saker för pengarna". Betyder det att man får använda obegränsat med pengar om man bara använder det till bra saker? Mitt körkort och visakort försvann. Jag hann tänka fler tankar på 20 min än vad jag gjort under den här helgen. Jag hittade. Kennie blev av med sin börs och en man ringde upp honom och sa att han hade den, alla pengarna (1200 spänn) låg kvar och då känner jag hopp för mänskligheten. Jag har varit i uppsala och ätit tacos o dansat med schyssa människor. Jag somnade på max och vi såg fucking åmål till frukost. Jag vill oxå på Arken, men götet är fortfarande bäst. Jag trivs med livet men resor borde vara gratis.

Helgens I-landsproblem får Rickie stå för. Han tycker att det är jobbigt att han inte kan bli tillsammans med min syster Lisa för att det skulle vara jobbigt att berätta det för min pappa. Tur att han kan vara lugn, pappas kommentar på detta "kärleken är blind."

Kommentarer
Postat av: emil

pengar gör ju ingen nytta på ett bankkonto. så ja, gör man vettiga saker för det så får man slösa.det är inte den som har mest pengar på banken när den dör som vinner. Den som vinner är istället den som har flest positiva upplevelser i bagaget.

och det är lite nördigt att skriva upp allt man handlar...

Postat av: stina

men vänta nu!? var du i uppsala i helgen!?

2006-10-23 @ 14:04:38
URL: http://stinalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback