Telefonsamtal

Mobilen ringer, privat nummer:
- Hej det är Linda
- Hej vart har jag kommit?
- Du har kommit till Linda Engström
- Jaha, du har viunnit ett tangentbord på ....(nåt jag inte hör)
- Va? Men jag har inte tävlat om något tangentbord
- Joo, det står ju här. Linda Engström i Göteborg. Du ska komma o hämta det i Malmö nu
- Jag har inte tävlat om något sånt, jag vill inte komma till Malmö
- Jo du måste
- Kostar det något?
- Nej
- Okej, men jag vill inte ha det, jag har inte ställt upp i någon sån tävling
- Men du måste komma o hämta det i Malmö nuuuuu.
- Va? Men jag vill inte ha det?
- Vill du inte ha det? Du måste hämta det.
- Nej ni får ge det till nån annan
- Öh, Okej. Hejdå.


Shit konstig människa.

Kommentarer
Postat av: stina

du är säker på att det inte var någon som bara drev med dig...?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback