Utmanad

Utmaningen

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget skall du göra en lista över vilka du utmanar!

1. Jag samlar på udda saker som t.ex. Absolut Dance-skivor, gamla Dateparfymer och Kondomer från olika länder. (Jag tar därför tacksamt emot alla ovannämnda ting)

2. Folk brukar klaga på att jag byter ämne ofta. Jag vet inte om detta är något som är speciellt för mig, jag trodde alla gjorde det. Men eftersom vissa har svårt att hänga med lär ju detta vara något unikt. Allt som är logiskt för mig verkar inte vara det för andra

3. Jag har en favoritserie som jag följer varje vecka. 24 i mitt och pappas hjärtan. Vi har sett alla avsnitt tillsammans och det är mycket plågsamt att behöva se vissa av avsnitten själv nu när jag bor i stan. Hur vi ska lösa framtida säsong när jag bor i Göteborg vet vi inte riktigt. Antagligen med telefonkontakt samtidigt som vi ser den på varsin TV.

4. Jag kan sova under alla förutsättningar. Detta kan bero på att min pappa lyfte mig i benet när jag var liten för att jag inte skulle bli så lättväckt. Jag sover på tjockmattan i gympasalen, på bänkar i korridorerna, på alla bussar, stående, sittande och framför allt på alla filmer! (jag vet jag är världens tråkigaste)

5. Jag sparar alltid det godaste till sist. När jag var liten åt jag alltid upp potatisen först och sen köttbullarna. Jag äter mitten på mackan sist, detsamma gäller hamburgare och glass, det brukar bli rätt kladdigt i slutet. Men det värsta gäller nog mitt godis. Jag sparar alltid det godaste godiset, vilket vid ett flertal tillfällen har resulterat i att det godaste godiset blivit gamalt och måste slängas...

Helenaf, Froy, Anet, Karakl och Stinalisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback