Lantisbrud

Jag tror jag är en lantisbrud när allt kommer omkring. Jag har alltid trott att jag är en stadsbrud och att jag ska få flyga på mina stadsvingar i Umeå och Göteborg, men jag trivs så bra i solen på våran gård. Jag har bytt däck (eller tittat på när Tim gjort det) varit ute och gått med vår kalv Rasmus, skottat bort sista snöhögen på gården i sandaler och bikini. Jag har hoppat studsmatta och jag vill att alla mina vänner ska komma och leka med mig.

Tim berättade en historia för mig, den handlade om en pojke som upptäckte mammans lyktor och gräs och pappans mask. Sen en natt drömde han mardrömmar och gick in till mamman och pappans sovrum och skrek: "Mamma, mamma tänd lyktorna det är en mask i gräset." Sen skrattade han generat och var söt. Min bror är 11 år och nu börjar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback