En härlig dag

Igår var en härlig dag. Först var jag och emil och red roberta. Han var duktig, han förklarade allt hon skulle kunna bli rädd för, väldigt pedagogiskt. Sen gick vi hem från stan (bussen kostade ju 14 kronor) och han skämde ut mig, alla tittade snett på oss. Tack för det, men jag fick mig några skratt. Efter det hade jag, lisa och emil ringsamtal (man pratar om hur man mår och vad som händer i livet) i soffan och åt glass med björnbärssås. Så underbart. Och jag insåg att jag och emil nog skulle bli som syskon om vi bodde ihop. Idag dansade och studsade han runt i hela lägenheten, jag har aldrig sett honom så, han sa att det berodde på att han var nervös....

För övrigt står jag inför valet och kvalet igen. Men det orndar sig väl. Det är skönt att vara hemma, nu ska det ridas hela sommaren. Dock känns det inte så frestande att jag måste tvätta en månads tvätt och rensa bland mina 4 kilo papper.

Vi såg klart prisonbreak och det var ett kasst slut. Jag vill att allt ska sluta lyckligt, eller så vill jag att serien inte ska ta slut alls. Snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback