Välsingnelser

Hej

Guds välsingnelse nr 1 Avocado
Guds välsingnelse nr 2 Fetaost
Guds välsingnelse nr 3 Messmör
Guds välsingnelse nr 4 Champinjonsoppa
Om jag får alla dessa fyra välsingnelser i min mun på en dag. då är jag lycklig.

Idag fick jag rensenergi. Det resulterade i:
1 banankartong loppisgrejer
1 banankarton till mamma o pappa
1 banankartong med papper att slänga
Bra jobbat.

Sorgligt nog har jag bestämt mig för att avvecka en av mina samlingar, flaskorna och dateparfymer:

Dateparfymer
Konst

Se så vackert :)

Om 250 minuter kommer sara hem. Det kan nästan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: stina

åååh jag vill vara lika duktig som dig..!!
du måste komma ner och hjälpa mig!
saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback