Midsommar

Inte värt att skriva många rader om den här kvällen. Peppen var störst och festen var minst. (tack för inbjudan som inte fanns) Två nätter i rad har jag kört fulla människor överallt. Jag är för snäll och folk kan inte ens betala bensin. Körde två unga vuxna på akuten igår, inte trevligt på nåt sätt. Dom ögonen vill jag inte möta igen. Största pupillerna ever.

Dock räknas det här som en midsommarafton eftersom tre av fyra kriterier är uppfyllda.
Mat i massor - bränd mat är bättre än ingen mat
Dans runt stång - ja 10 sekunders impulsivt dansande och sjungade av små grodorna får räknas
Midsommarkrans på huvudet - hmm näää :(
7 sorters blommor - absolut. syren, smörblomma, vinbärsblomma, rönnblomma, kråkvicka, okänd, okänd
Vem kommer jag drömma om?

Tack alla för sällskapet ikväll. Ni som var ni var bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inbjudan som inte fanns? Hur då?

Hoppas allt är bra idag:)

2006-06-26 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback