Livet är en fest

Ja men nu var det länge sen. Upptaget liv jag lever.
Vännäsdagarna och fest i två dagar hos Hans, underbart. Bäst folk och bäst stämmning. Sp02b samma känsla som alltid, vi kommer vara lika tight vad som än händer. Körde hem från festen 06.35 på söndag morgon. Det är så det ska vara och jag var inte ens trött. Alla som känner mig väl; det är en sensation eller hur? (dock: tagen på bar gärning kära unfare, när ska ni sluta göra mig besviken?)

Sp02bbrudar
sp02bbrudar Carol, Vicke, Anet, Jori, Räkan och Sillislinda

Två dagar kvar på jobbet och sen sex veckors frihet. Sara är hemma och vänskapen är som den ska igen. Rider mest hela tiden, hängt med Erik och solen skiner. Det är till och med nästan varmt i Snårtjärn :P

Nu är det snart dags för Götet, ilove, bästaste människorna och mer energi.

***
Diss
***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback