Din plats i kön är nummer 41

Igår buggade jag och Lisa medan en av oss satt på en rullstol. Det var himla underhållande. Imorse lyssnade vi på musik och blev harmoniska.

Jag gick 0655 för att boka om den där biljetten, jag fick veta att det var 1 minuts väntetid i kö och att jag hade plats 44...Jag satt där och halvsov i 20 minuter.
-Din plats i kön är 44
-Din plats i kön är 41
-Din plats i kön är 41
-Din plats i kön är 41
Tillslut började jag locka mitt hår och efter totalt 45 minuter säger nån hallå. Jag fikc
boka om biljetten men jag hade suttit där i 45 jävla minuter. Det var drygt.

Sen var jag i Stockholm och kände mig självständig, köpte en jacka för 150 spänn och lämnade den gamla i provrummet. :) Jag har vart på intervju, jag vet inte om det gick bra. Det känns inte så bra.

Nu är Sara hemma nåra dagar och jag ska göra mig ett par blå örhängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback