Relaxen

Nu är jag i Drömme och hänger på 18+ helg. Det är grymt här, Robert har varit här och han är så peppande och underbar. Idag har vi varit på paradisbadet och åkt massa rutschelkana och det gick så fort så vi välte. Sen smög vi in på relaxen fast vi inte fick och badade lite ångbastu nakna..med killar! Man såg inget så det var helt ofarligt. Dessutom var Daniel från Skilda Världar där, han stog framför oss i kön. Sen möttes våra blickar när vi gick förbi varandra inne på badet, vi har alltså haft ögonkontakt. Det är ballt!! I övrigt trivs jag i mitt förkläde som alla säger att jag är så fin i.

Det är helt helt sjuk hur peppad jag är på allt: Ryaymyalya, Öckerö, EGTYF, Glasscafe, sportlovslägret, DÅM, Göteborg och Brighton!! Idag fick jag ont i magen, eller jag vet inte hur jag ska beskriva det när Robert berättade om Öckerö. Det kändes som när man har fjärilar i magen och man inte vet vart man ska ta sig till för man är så kär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback