Glassbar

Madde hade världens ide och jag är hur peppad som helst. En glassbar i Umeå. YES. Tanken är att vi ska sälja stora goda glasskreationer till ett billigt pris. Jag vet att jag går händelserna i förväg men jag kan inte låta bli. Jag har redan börjat fundera på lite olika glasskombinationer. Ge mig gärna lite feedback om vilka smaker som passar och vad för tillbehör man kan ha. Lite finurliga namn vore inte heller helt dumt.

Naturligt
Vanilj, choklad och aprikosglass.
Krossade nötter, kokosflingor och torkade exotiska frukter

CherryBerry
Blåbär, jordgubb och hallonglass
Färska körsbär, smultron och blåbär

Djungelmix
Banan, melon och aprikosglass
Kiwi, mango och annanasbitar
Kokosflingor

Citrus
Citronsorbe, apelsin och vaniljglass
Konserverade mandarinklyftor och lime

Greendream
Äpple, päron och pistageglass
Nätmelon och kiwibitar

Bananasplit
Vanilj, banan och chokladglass
Banan, grädde och chokladsås

Chockochock
Choklad och vaniljglass
Krossad mörk och ljus choklad, varm chokladsås och bitar av After Eight

Nöten
Pecannötkola, fudge och vaniljglass
Krossad mötmix av: Mandel, valnötter, kokosnöt och hasselnöt


Kommentarer
Postat av: Madelene Sundberg

...Kanske händelserna lite i förväg...men du är så söt...;-)

2006-02-24 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback