Inflyttad

Nu är jag inflyttad i Göteborg. Jag hade så mycket att blogga om, men inget internet. Vad gör man då?

Det känns jättebra att vara gbgbo, jag trivs och jag jobbar hårt med att lära mig gator, spårvagnar och busslinjer. Mitt första problem när jag flyttade ned var att jag inte hittade nån komsum utan bara Willys och Ica Maxi, och vem vill handla där? Det problemet åtgärdade jag igår då jag var ute och gick i två timmar och till slut hittade två konsum. De ligger en bit bort men man får ofra sig om man vill stödja rätt mataffär.

Stället jag bor på är dock det äckligaste huset jag varit i i mitt liv, jag får bita ihop varje dag för att inte städa åt karln, men då har jag ju oxå en hyra därefter :)

Jag har registrerat mig på Filosofiska Fakulteternas Studentkår och jag känner mig snart som en student.

Jag saknar dom där hemma, det är lite ensamt, helst utan msn.

Alla får ringa hur mycket dom vill, för vi älskar ju Halebop!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vi bodde en natt hos Pers kusiner i Märsta. Det var en av de äckligaste lägenheter jag sett. Det första vi gjorde när vi kom dit var att städa, sen var nog alla nöjda och glada. Vi för att det gick att vara där, de för att de slapp städa själva...

2006-08-26 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback