Bra jobbat!

Igår rensade jag bland mina papper från min skoltid. Varför i hela fridensdagar har jag sparat kursmålen för fysik a som jag hoppade av efter 4 veckor? När jag var klar hade fem pärmar blivit till en och jag skulle gissa att jag slängde 10 kilo papper. Bra jobbat!

Igår skulle jag även på möte och träffa en Anders som skulle informera om URIX. Det kändes bra att åka buss ned på stan och jag funderade på att det skulle kännas häftligt att säga "Det är jag som är Linda Engström, Distriktsordförande i Västerbotten". Inte bara föra att jag stolt över att vara DO och att det känns coolt att ha en titel utan för att vi är bäst. Västerbotten är bäst och UNF är bäst. Och det känns så grymt att vara en del av något som jag och några andra byggt upp från nästan ingenting. Bra jobbat!

I förrgår såg jag på Karate Kid och jag måste erkänna att den var betydligt bättre än vad jag väntat mig, den var till och med bra. Men inte är det väl så konstigt att jag som ogillar asiatiska filmer med springande ben i luften och sparkar hit och dit förväntar mig att Karate Kid ska vara en sådan film, alltså en film jag inte alls ser något nöje. Tack för att mina fördomar blev överbevisade. Bra jobbat!

Idag, igår, i förrgår och alla andra dagar saknade jag Sara. Nu är det "bara" 22 dagar tills vi ses. lovie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback